relatii sociale dezvoltare personala

Am facut un calcul estimativ am de audiat cate 100 minute/zi cu 2 programe si putin din altul pana la sf anului. Practic am reintrat in sesiune.Acum insa cea ce invat e aplicabil atat pentru mine cat si pentru persoanele cu care interactionez. Au trecut 3 ani de cand am inceput sa accelerez ritmul cu dezvoltarea personala si aproape 2 ani de cand am ales drept mentori principali pe Daniela Nica si Paul Martinelli Este foarte interesant faptul ca la inceput am oscilat sa achizitionez sau nu niste programe de ale lor, inainte am oscilat daca sa particip sau nu la niste masterminduri in cadrul JMT. Am mers inainte si la greu nu am fost lasat de izbeliste. Avem momente in care o vorba buna, o incurajare conteaza enorm.
De ce va povestesc toate astea, deoarece ma vad sau m-am intalnit cu oameni, cu fosti elevi, prieteni etc Unii nu si-au gasit drumul lor, duc o viata improvizata au nevoie de o simpla indrumare, constientizare, uneori doar de o vorba buna. Ei poate nu stiu sau nu realizeaza ca tb sa si gaseasca drumul propriu ales de ei.
Daca nu stii ce vrei poate o prada usoara pt altii. E preferabil sa ajungem la un asa nivel, incat chiar daca prindem o secventa nefavorabila pentru noi, sa stim ce vrem si sa fim cum spune Tony Robbins de neoprit.
Se poate, e posibil. Structura clasica si relatiile sociale clasice presupun supunere oarba, un drum ales de altii pentru altii. Nu poate fi libertate si democratie pentru un om daca se lasa condus de altii dupa interesul lor, de multe ori acesta e mascat, camuflat, parca totul ar fi in regula pt noi!
Ne autoformam creierul sau ii lasam pe altii sa l cizeleze cum vor ei? Haideti sa fim de neoprit si sa accesam resursele posibile si imposibile! Tony Robbins

Comentarii

Postări populare